Tuesday, July 12, 2011

~11 jd 17 n 16 jd 19~

assalamualaikummm~


wahhhh...da lame x hupdate blog aku nih..muahaha..(besela..mula2 je rajin nk taip..lame2 mls la yerk~)..well..blan 7 nih merupakan bulan yg agak serabut bz bg aku..mcm2 mende kna wat *bz3x...BUT...yg paling aku benci ni haa..mende yg aku PLAN kmas2..cantik2..sume X JADI..hancussssss!!..geram2x..


xtually yg 11 jd 17 tuh sal aku nk test lesen ngn jpj..puihhh..punye la esok da nk test tbe2 aku DIBAGITAU yg aku xleh test esok..(da la ari tu pns gila smpai basah2 bju aku n rambut aku ntah gaya apa..haish)..nk tau sal ape aku xleh test??????????? sbabbbbb....aku x RENEW aku nye lesen motor tuh dri lesen P jd lesen bsar..(apsal la dya x bgtau aku awl2..geram2x..)..haa..nk tau psal ape lak aku x renew aku nye lesen tuh?? sbabbbbbb..pas dpt lesen tuh aku x naik da motor..(ya2..aku tau MEMBAZIR je aku wat lesen tuh..)..tp nk wat mcm ane lg..da aku TRAUMA nk naik motor..(jatuh tergolek mcm heroin dlm citer hindustan punye pasal..serik2x)..then, aku diberi 2 pilihan..(hidup @ mati)..sama ada aku nk tunda aku nye test kete tuh 17 @ 29 blan 7 nih...pk punya pk aku decide nk wat 17 nih..but x kompem lg..(ni satu hal..aku tnya nk test bila lak dya x bals aku nye msj..x patut..x patut..)

hah..ni la lesen yg aku x renew tuh..muahaha~
haa..ni lak pas aku da renew..haha..agak buruk ya muke aku tuh..never mind~~
(sowi ya pic2 nih klabu asap sket)

pastu..yg 16 jd 19 tu sbnarnya tarikh aku nk gi kl..hurmm...wat ape gi KL?? byk mende la nk wat kat kl tu..meh aku bg bg list mende yg aku nk wat kat kl tuh~
  • of coz la nk sambut BESDAY aku~~(16 julai ni..yeehuu!)
  • pastu mesti la nk shopping untk raya taun ni..(lg2 kalu dpt special offer untk besday aku kan?kan?)
  • yg ni aku paling x sabar nk wat..nk pi main roller coaster ngn my sis n anak2 sedare kuh..(nk melalak puas2!)
  • then..15 julai nih result upu kuar..so aku nk cari brg2 untuk masuk u..muahaha..(ada org pesan kat aku swuh wat list brg2 yg kna beli..teehee^^)
  • nk ambik ic baru kat putrajaya lg..(mase gi kl dlu ntah aku sedekah kat sape ic aku tuh..haishh!..rugi rm100 wat ic baru..T.T)
  • pastuuuuu..nk wat ape eyh??? hurmmm..jalan2 cri mkn je la kot..^^
haa..byk kan mende yg aku nk wat?? tapi kan..tapi kan...sbb 16 jd 19 ni la sume plan aku hancuss..berkecai..sob3x..(ape pn x bleh!)...so, aku PASRAH je la...(sbb da slalu mcm nih..asal plan je x jadi..asal x jadi je plan~)

~THE END~

0 comments:

Post a Comment