Saturday, July 2, 2011

~shuh2..go away!~

assalamualaikummm~~

GO AWAY!..haa..tau x maksud dya ape..(kompem la tau kan?)..maksudnye pi jauh2!jgn dekat!..hah..sape yg kne HALAU??(nk tau le tu sape~~muaahaha)..kalu nk tau sila tengok atas baaaawah!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Huh?? pe KAITAN menatang mende2 manis kat ats tuh?? (o00oo..korang suke mkn eyh~~)..aku pun sukesukesuke gak! Tapi kan..tapi kan..sob3x..sbb mende2 tu sume laaaaa...GIGI aku kene CABUTTT!!!..Hwaaaaa!! x pnah seumo idup aku gigi aku kne cabut..ni la first time tau!..(coz kalu doktor gigi dtg kat sek aku trus CABUT LARI..muahaha~)..huhu..nasib baik x sakit..(sbb ubat bius tuh wat muka aku mcm menggeleber sebelah)..i HATE dentist..(tp aku x bnci org yg jd dentist tuh..aku benci keje diorang je)..eyh2..aku bukan swuh si dentist tuh go away..aku swuh menatang mende alah yg kat ats tu go away...shuh2..JANGAN muncul dlm hidup ak lg!..(ececeh..konon..padahal beli gak~)..tp..sob3x..sbb mende tu la gigi aku SAKIT..(aduh...duhduhduhduh..)...huhuhu..korang lah chenta hatikuh..kalu xde korang..camne aku nk hidup???mcm mane aku nk menahan godaan yg mendatang?? tanpa korang..tiada lagi MANIS dalm diriku..(puihhh..ayt pasrah la konon tuh!)..
alahai gigi..ciannye..huhu..T.T

"kelip2 ku sangka api...  
kalu api..(aku lupa la ayt nih)...                                   
          Hilang ghaib GIGIku mati..

          Kalu mati tiada penggantinya.."

P/S : pantun kat ats nih aku MENGARUT je lbh~
            bhahahhaa~~
~TAMAT~

0 comments:

Post a Comment